טקסט הודעת פורום
| 5/11/2006 12:19:00 PM |
|
נושא: חוות דעת על שרשרת שימנו xtr תאריך: 5/11/2006 12:19:00 PM
מחבר/ת: אנטון דיינקה
נשברה לי השרשרת באופניים ושמעתי על שרשרת שימנו xtr רציתי לעדת איך השרשרת הזו? בחנות אופניים אמרו לי שזו השרשרת הטובה ביותר שיש
|
חזרה לפורום |
|
|