הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/11/2006 2:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלפרדו עם תוכן  אני רוצה להחליף צמיגים...?
נושא: אני רוצה להחליף צמיגים...? תאריך: 5/11/2006 2:10:00 PM
מחבר/ת: אלפרדו

יש לי אופניי ספסלייזד הרדרוק ספורט וטרק 4300 ולטרק יש צמיג קטן ןלהרדרוק יש צמיג גדול אני רוצה להחליףבין הצמיגים דק מהחאורה ועבה מקדימה האם כדאי להחליף בי הצמיגים של שניי האופניים והם צמיגים חדשים אז כך כדאי להחליף ולקנות חדשים האם כדאי להחליף בין הצמיגים של האופניים מאחורה דק של הטרק ומקדימה עבה של הארדרוק וגם כך בטרק מבקש בבקשה תשובה דחופה


חזרה לפורום