נושא: אל תחליף אבל תוסיף ניקוד תאריך: 5/11/2006 4:27:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר
כך נוכל להבין :-)
בעיקרון גלגל קדמי עבה יותר ישפר היגוי. גלגל אחורי דק יגרום להחלקה בהתחלת רכיבה בעליות.
כך שתקבל היגוי טוב יותר בסיבובים מהירים באופניים עם הגלגל העבה מלפנים ואחיזה פחות טובה באופניים שיקבלו גלגל דק מאחור.
הערה הכל תלוי במבנה הצמיג, בלחץ שאתה מנפח ובאופי הקרקע. בהתחשב בהערה זו אתה יכול להבין שרמת השינוי יכולה להיות דרסטית או מינימלית בתלות בכל המשתנים האלה.
|