טקסט הודעת פורום
5/11/2006 6:40:00 PM
ברק
משקה אנרגיה -ייצור עצמי?
נושא:
משקה אנרגיה -ייצור עצמי?
תאריך:
5/11/2006 6:40:00 PM
מחבר/ת:
ברק
מטעמי חיסכון-
איך אוכל להכין משקה אנרגיה בייצור עצמי?
להבנתי מדובר בפחמימות ומלח-
אשמח למרשמים ורעיונות
תודה ברק
חזרה לפורום