הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/11/2006 6:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ברק עם תוכן  משקה אנרגיה -ייצור עצמי?
נושא: משקה אנרגיה -ייצור עצמי? תאריך: 5/11/2006 6:40:00 PM
מחבר/ת: ברק

מטעמי חיסכון-
איך אוכל להכין משקה אנרגיה בייצור עצמי?
להבנתי מדובר בפחמימות ומלח-
אשמח למרשמים ורעיונות
תודה ברק


חזרה לפורום