טקסט הודעת פורום
| 5/12/2006 3:00:00 PM |
|
נושא: חופש בנאבה תאריך: 5/12/2006 3:00:00 PM
מחבר/ת: Dor Norman
טיפול בנאבה דורש מיומנות וניסיון, שכן חיזוק יתר עלול להרוס לגמרי את המיסב. כאשר ישנו חופש פשוט, מחזקים את האומים משני הצדדים עם הכלים המתאימים.
אני אישית עושה כאלו טיפולים אצל המכונופן :)
|
חזרה לפורום |
|
|