נושא: קליטים ודווש תאריך: 5/12/2006 5:31:00 PM
מחבר/ת: maor nachum
לאחר שש שנים על האופניים התחברתי סוף סוף אליהם (הכוונה כמובן לפדלים) ותודה לאישתי על המתנה.
רכבתי אתמול רכיבה ראשונה עם קליטים, רכיבה של 40 ק"מ משולבת בכביש ובשבילי הרי ירושלים. התחושה הכללית מצויינת והרגשתי חיבור מלא אל האופניים ממש לרכב עם האופניים ולא על האופניים. נעליים: אדידס אל מורו III ופדלים שימנו M324 כמה שאלות: 1. יש חופש לטרלי לנעל על הפדל (העקב יכול לזוז כ-2-3 ס"מ לכל צד לפני שמורגש הלחץ שלפני הניתוק) האם זה תקין? 2. נראה לי שאני מחמיץ את הטכניקה של דווש עם קליטים. אשמח לקבל המלצות והכוונה. 3. לא היו לי שום בעיות להתנתק ולהתחבר, הכל זרם מאוד קל וטבעי אבל נראה לי שהניתוק מהפדל "קל מדי". ברור שאי אפשר להתייחס למונחים כמו הכח הנדרש לניתוק ובכל זאת, מתי ואיך אפשר לדעת אם הניתוק קל מדי כך שיתכן ניתוק לא רצוני. 4. הבנתי שאפשר להתנתק גם ע"י הרמת העקב כלפי מעלה ולא רק לצדדים אבל בכל פעם שניסיתי הפדל נע על צירו והאצבעות יורדות כלפי מטה (כאילו דא...). מה אני מפספס.
תודה מראש על כל התשובות.
|