טקסט הודעת פורום
5/13/2006 11:15:00 AM
סער
צריך עזרה
נושא:
צריך עזרה
תאריך:
5/13/2006 11:15:00 AM
מחבר/ת:
סער
האם כדאי לקנות אופני היירון הורס מווריק ב3000 שיכוך מלא? עם דיסק??
:((
חזרה לפורום