טקסט הודעת פורום
| 5/13/2006 2:50:00 PM |
|
נושא: רכיבות נפח תאריך: 5/13/2006 2:50:00 PM
מחבר/ת: yali
האם רכיבות הנפח הארוכות 2.5 -3.5 שעות בדופק 60%-70% חשובות לאורך כל עונת האימונים, {לא מדובר ברוכב עלית עם מטרות מוגדרות ,אלה ברוכב קטגורית ספורט שפעם בא לתחרות ופעם לא בא }
|
חזרה לפורום |
|
|