הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/13/2006 3:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביב עם תוכן  שיניים קטומות (שבורות?) בגלג"ש
נושא: שיניים קטומות (שבורות?) בגלג"ש תאריך: 5/13/2006 3:43:00 PM
מחבר/ת: אביב

בדקתי אופנים יד שניה - Giant NRS קראנק Shimano וראיתי שחלק מהשיניים בגלגל שיניים הגדול קטומות (שבורות?). המוכר אומר שככה קנה אותם ושזה מתוכנן להעברה טובה של השרשרת בין הגג"ש.
זה נכון?
האופניים במצב כללי מצוין
תודה על העזרה


חזרה לפורום