נושא: שיניים קטומות (שבורות?) בגלג"ש תאריך: 5/13/2006 3:43:00 PM
מחבר/ת: אביב
בדקתי אופנים יד שניה - Giant NRS קראנק Shimano וראיתי שחלק מהשיניים בגלגל שיניים הגדול קטומות (שבורות?). המוכר אומר שככה קנה אותם ושזה מתוכנן להעברה טובה של השרשרת בין הגג"ש. זה נכון? האופניים במצב כללי מצוין תודה על העזרה
|