נושא: אימונים טובים לקליטים תאריך: 5/14/2006 9:48:00 AM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--
אימוני שיווי משקל פשוט לרכב על האופניים ולנסות לעמוד במקום מבלי להוריד רגליים מטה. לעבוד טוב טוב עם הברקסים... עד שצריך להתנתק... להתנתק ! לאחר מכן לעבור לטכניקה בשטח, אט-אט, סבלנות, סבלנות.
|