הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/14/2006 2:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  noton jaja עם תוכן  שבר מאמץ
נושא: שבר מאמץ  תאריך: 5/14/2006 2:59:00 PM
מחבר/ת: noton jaja

היום אבחנו עצלי שיש לי שבר מאמץ בכף הרגל. אני לא יודע עם זה מרכיבה או מטיול רגלי די רציני שעשיתי. עד שזה יחלים האופניים מושבטות.

יש למשהו ניסיון, למה זה קרה ואם זה מרכיבה? מה אני יכול לעשות שונה? נעלי רכיבה אמורים לעזור?

-תודה נתן



חזרה לפורום