נושא: שבר מאמץ תאריך: 5/14/2006 2:59:00 PM
מחבר/ת: noton jaja
היום אבחנו עצלי שיש לי שבר מאמץ בכף הרגל. אני לא יודע עם זה מרכיבה או מטיול רגלי די רציני שעשיתי. עד שזה יחלים האופניים מושבטות.
יש למשהו ניסיון, למה זה קרה ואם זה מרכיבה? מה אני יכול לעשות שונה? נעלי רכיבה אמורים לעזור?
-תודה נתן
|