הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/14/2006 4:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גל מן עם תוכן  גם לי יש שבר מאמץ....
נושא: גם לי יש שבר מאמץ.... תאריך: 5/14/2006 4:44:00 PM
מחבר/ת: גל מן

הבעיה נוצרת עקב זעזועים רבים שחוטפים בכף הרגל או לחילופין מבנה לא טוב שלה (מה שמצריך מדרסים-לי יש). בכל מקרה בתור אחד שסבל משברי מאמץ עקב אימוני ריצה אני יכול לומר לך שאני פתרתי את הבעיה באמצעות מדרסים. הבעיה היא לבטח לא מרכיבה כיוון שבאופניים אתה לא מקבל זעזועים (המכה לקרקע) כמו שבריצה או הליכה.
בכל מקרה אורטופד יוכל לומר לך אם יש לך צורך במדרס ובאיזה סוג (יש החל מ-70 שקלים בספסוד קופת החולים ועד 2000 שקל גם כן מסופסד).

מקווה שהבנת :)
גל


חזרה לפורום