נושא: ומה לגבי הדווש... תאריך: 5/14/2006 7:37:00 PM
מחבר/ת: maor nachum
דוקא עם החיבור והניתוק אין לי שום בעיה וזה מאוד טבעי כל התהליך... לגבי הדווש, אני מרגיש שאני לא מנצל טוב את היכולת שיש עם קליטים והייתי שמח לקבל טיפים לדווש יעיל עם קליטים, אולי אפילו מצדיק איזו כתבה... ;) . תודה
|