נושא: כמו שכבר נכתב כבר מתחת, בדר"כ שבר מאמץ שכיח תאריך: 5/14/2006 9:57:00 PM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--
יותר מהליכה/ריצה מאשר רכיבה. שילוב של שניהם ועומס רב מידי ללא התאוששות מספקת, גם היא יכולה "לתרום לא מעט". עצתי - התייעץ עם רופא ספורט - אורטופד בנושא. לגבי העומסים - עם מאמן.
|