הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/15/2006 5:30:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  תמיר וייס עם תוכן  מתיחת שפיצים
נושא: מתיחת שפיצים תאריך: 5/15/2006 5:30:00 PM
מחבר/ת: תמיר וייס

בעת נסיון לחזק שפיצים בגלגל (פעם ראשונה שלי) שמתי לב שחלק מהשפיצים מסתובבים "חלק" ואילו חלק משמיעים מין "קנאקים".
רציתי לדעת האם הרעשים האלה הם בגדר הנורמלי או שיש סיכוי שעשיתי נזק.
חשוב לציין שהפעלתי מעט מאד כח לאור האזהרות שקראתי באתר על פיתול ושבירת שפיצים ...


חזרה לפורום