נושא: עזרה והכוונה בבחירת אופניי שיכוך מלא תאריך: 5/15/2006 6:47:00 PM
מחבר/ת: עשהאל בצלאל
שלום רב , אני מעונין לקנות אופניים עם שיכוך מלא . הבעיה היא שיש באופניים עם שיכוך מלא . היא שהבולם האחורי מגיע בסוגים מסוימים של אופנים (ספיישליז.טראק.קננדל וכו´) בכל מני זויות . מה הכי הזוית הטובה ביותר לבולם . עד עכשיו הייתי רוכב מתחיל ורכבתי במשך שנתיים על אופניי whlleer שיכוך מלא פרירייד ועכשיו אני מעוניין בעלית מדרגה . מה עדיף לשדרג את האופניים או לקנות אחרים ? בתודה מראש .
|