הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/16/2006 5:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורן הרשקו עם תוכן  אין ´זוית הכי טובה´
נושא: אין ´זוית הכי טובה´ תאריך: 5/16/2006 5:12:00 PM
מחבר/ת: אורן הרשקו

הזוית שאתה רואה היא רק חלק מתכנון המיתלה האחורי כולו, ביחד עם פרמטרים נוספים כמו מספר צירים, שיטת מיסוב, מיקומי הצירים, קשיחות המבנה וכו´.

אתה צריך להתחיל מהגדרת המוצר שאתה רוצה: מה אתה רוצה? אופני שבילים? פרירייד? XC קלילים?

לאחר שהגדרת בדיוק, הסתכל מה יש ליצרנים השונים להציע וחפש כתבות ומבחנים, כדי לראות מה היתרונות והחסרונות של כל שילדה.

אורן


חזרה לפורום