הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/16/2006 5:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יואב עם תוכן  מוט כסא נטוי לאחור
נושא: מוט כסא נטוי לאחור תאריך: 5/16/2006 5:32:00 PM
מחבר/ת: יואב

מה הם השימושים למוט כסא נטוי לאחור,באיזה מקרים מומלץ להשתמש בו ובאיזה מקרים לא מומלץ (האם הוא פתרון ל"הארכת" השלדה"?),האם עדיף להשתמש בו בסגנונות רכיבה מסויימים? אודה לכם על תשובה מפורטת


חזרה לפורום