טקסט הודעת פורום
| 5/16/2006 5:32:00 PM |
|
נושא: מוט כסא נטוי לאחור תאריך: 5/16/2006 5:32:00 PM
מחבר/ת: יואב
מה הם השימושים למוט כסא נטוי לאחור,באיזה מקרים מומלץ להשתמש בו ובאיזה מקרים לא מומלץ (האם הוא פתרון ל"הארכת" השלדה"?),האם עדיף להשתמש בו בסגנונות רכיבה מסויימים? אודה לכם על תשובה מפורטת
|
חזרה לפורום |
|
|