הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/17/2006 8:47:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עשהאל עם תוכן  תודה ....
נושא: תודה .... תאריך: 5/17/2006 8:47:00 AM
מחבר/ת: עשהאל

היי אורן .
תודה על תגובתך . בעיקרון אני מחפש אופנים לשבילים .
הייתי מאוד שמח אם היית ממליץ לי על דגם מסוים . נכון לעכשיו יש לי אופני wheeler f-03 פרירייד קלות יחסית . אך אני מעונין לעלות ברמה .
שוב תודה


חזרה לפורום