טקסט הודעת פורום
| 5/17/2006 8:47:00 AM |
|
נושא: תודה .... תאריך: 5/17/2006 8:47:00 AM
מחבר/ת: עשהאל
היי אורן . תודה על תגובתך . בעיקרון אני מחפש אופנים לשבילים . הייתי מאוד שמח אם היית ממליץ לי על דגם מסוים . נכון לעכשיו יש לי אופני wheeler f-03 פרירייד קלות יחסית . אך אני מעונין לעלות ברמה . שוב תודה
|
חזרה לפורום |
|
|