טקסט הודעת פורום
| 5/17/2006 9:35:00 AM |
|
נושא: מחפש המלצות/הסתיגויות משני דגמים תאריך: 5/17/2006 9:35:00 AM
מחבר/ת: מתן
שלום. אשמח לקבל קצת מידע / חוות דעת על החברה דיימונד-באק, וכן על אופניים מדגם K2 ATTACK K2 משנת 2004. כמה אמורות לעלות אופניים כאלה ?
תודה רבה.
|
חזרה לפורום |
|
|