נושא: שבילים לבנים לסייקלו-קרוס תאריך: 5/17/2006 11:51:00 AM
מחבר/ת: ירון פדות
כמעט כל שבילי קק"ל הלבנים מתאימים לכך. רובם לא טכניים מתי ומתגמלים מאוד.
כהתחלה לך על דרך הפסלים, לא תצטער.
http://www.harim.co.il/trails/TrailShow.asp?ID=147
אני אערוך את הסיפור דרך היום, ובטוח שיהיה לך כיף.
שווה לנסות את פארק בריטניה - ישנם שבילים מסומנים (שחור וירוק) שחוצים את הפארק, הנאה אמיתית.
באזור שלך ניסית כבר את דרך הפסלים בחצרים?
|