הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/17/2006 11:51:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ירון פדות עם תוכן  שבילים לבנים לסייקלו-קרוס
נושא: שבילים לבנים לסייקלו-קרוס תאריך: 5/17/2006 11:51:00 AM
מחבר/ת: ירון פדות

כמעט כל שבילי קק"ל הלבנים מתאימים לכך. רובם לא טכניים מתי ומתגמלים מאוד.

כהתחלה לך על דרך הפסלים, לא תצטער.

http://www.harim.co.il/trails/TrailShow.asp?ID=147

אני אערוך את הסיפור דרך היום, ובטוח שיהיה לך כיף.

שווה לנסות את פארק בריטניה - ישנם שבילים מסומנים (שחור וירוק) שחוצים את הפארק, הנאה אמיתית.

באזור שלך ניסית כבר את דרך הפסלים בחצרים?



חזרה לפורום