נושא: מה עדיף תאריך: 5/17/2006 2:22:00 PM
מחבר/ת: איתמר
אנדורו ספילייזד 2004 או גרי פישר 2004 למתחיל בתחום השבילים וכו שנייהם מאובזרים ב xt lx, עם בולם קידמי- הגרי עם בלאק, והאנדורו עם מרזוקי, שניהם עם פוקס פלואט ובולמים הידראוליים הייז 9 מי עדיף, אשמח לתשובה מהירה :cool:
|