טקסט הודעת פורום
| 5/17/2006 2:40:00 PM |
|
נושא: משקאות איזוטונים תאריך: 5/17/2006 2:40:00 PM
מחבר/ת: רועי
אלעד שלום. כמי שרוכב 6 פעמים בשבוע כל רכיבה שעה וחצי שעתיים (כביש ושטח),האם אתה ממליץ על שימוש במשקאות איזוטונים. במידה וכן מתי מומלץ להשתמש. תודה
|
חזרה לפורום |
|
|