הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/17/2006 2:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רועי עם תוכן  משקאות איזוטונים
נושא: משקאות איזוטונים תאריך: 5/17/2006 2:40:00 PM
מחבר/ת: רועי

אלעד שלום.
כמי שרוכב 6 פעמים בשבוע כל רכיבה שעה וחצי שעתיים (כביש ושטח),האם אתה ממליץ על שימוש במשקאות איזוטונים.
במידה וכן מתי מומלץ להשתמש.
תודה


חזרה לפורום