טקסט הודעת פורום
5/17/2006 2:44:00 PM
ש
כאבים ברגל
נושא:
כאבים ברגל
תאריך:
5/17/2006 2:44:00 PM
מחבר/ת:
ש
היי
לאחרונה התחיל לכאוב לי בזמן דיווש באזור הקרסול. ממה הדבר יכול לנבוע ומה אפשר לעשות כדי למנוע את הכאב?
תודה.
חזרה לפורום