הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/17/2006 2:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ש עם תוכן  כאבים ברגל
נושא: כאבים ברגל תאריך: 5/17/2006 2:44:00 PM
מחבר/ת: ש

היי
לאחרונה התחיל לכאוב לי בזמן דיווש באזור הקרסול. ממה הדבר יכול לנבוע ומה אפשר לעשות כדי למנוע את הכאב?

תודה.


חזרה לפורום