טקסט הודעת פורום
5/17/2006 3:08:00 PM
גיא צביאלי
דרך הפסלים
נושא:
דרך הפסלים
תאריך:
5/17/2006 3:08:00 PM
מחבר/ת:
גיא צביאלי
כן ברור שעברתי בדרך הפסלים מספר פעמים רק חבל שהבדואים גנבו כמעט את כל הפסלים...
גיא
חזרה לפורום