טקסט הודעת פורום
5/17/2006 4:38:00 PM
ליאור
עזרה
נושא:
עזרה
תאריך:
5/17/2006 4:38:00 PM
מחבר/ת:
ליאור
קיבלתי הצעה לרכוש אופני הרים טראק דגם 4700 האם זהו דגם טוב מוצלח?
השימושים שלי הם חובני לגמרי.
תודה על העזרה
ליאור
חזרה לפורום