נושא: אולי כדאי באמת להתאפק תאריך: 5/17/2006 7:26:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר
העברית שפה יפה אך היא לא תרופה לדיסלקציה. יש פה כמו בכל מקום אנשים ששפתם עשירה אך כתיבתם לוקה. חלקם לוקים בגלל היותם פשוט דיסלקטים. לידיעתך גם בצוות האתר קיימים חברים שכתיבתם עשירה ובמקביל לקויה בגלל דיסלקציה. אני לא חושב שהם צריכים לקרוא את ההערות המצורפות. אנשים מקסימים ואפילו מבריקים שכל "עוונם" הוא שהם שונים.
|