נושא: כתיב חסר לעומת כתיב מלא תאריך: 5/17/2006 11:52:00 PM
מחבר/ת: איציק כץ
החורים שאתה מדבר עליהם אינם חורים כלל. אני כותב עברית בכתיב חסר בעוד שאתה רגיל לראות ולכתוב עברית בכתיב מלא שבו מוסיפים את האות י והאות ו למלים (אתה היית כותב מילים) לצורך ולעתים שלא לצורך. כך אתה יכול למצוא מי שבותב להתפעל כ-להיתפעל.
אני בהחלט רגיש לקהל האנשים השונים המתקשים בכתיבת השפה שלא באשמתם ומתנצל מראש כלפי הקהל הזה באם הערותי פגעו בהם.
|