נושא: תקשיב אח שלו תאריך: 5/18/2006 1:50:00 AM
מחבר/ת: איתמר גל
נראה לי שאתה קודם יורה ואחר כך מכוון. קודם ירדת על הקהל בחוסר רגישות ואחרכך אתה אומר שאתה רגיש לקהל זה ושאתה מתנצל מראש. אני רק לא מבין איך אתה מתנצל מראש? כבר ירדת עליהם כמה שעות קודם :laugh:
אנשימים, יאללה אוקצור אחשלו הביא אותה בפאלטה, תנו בגזיה וכנסו הבית לפני יתעצבן ויקרא את אבשלום קור. יאלללה תנו בדאחקה תנו באגזוזית תנו במלונית ותרגעו.
טעה טועים טעו טעה.
לילה מיולה!
|