נושא: חזרנו מערד ים המלח דרך מעלה יאיר. תאריך: 5/18/2006 5:42:00 AM
מחבר/ת: palmer1
שבת מדהימה ,מזג אויר נוח ו...יוצאים למדבר. השבת הוחלט על ערד-ים המלח.(היינו שלושה) הגענו למלונות בערד עולים על ציודים בדיקות אחרונות טלפון קצר ל-קאייד (הנהג שיפגוש אותנו בסוף המסלול)לתאום זמנים. מה יש עוד לכתוב על ערד ים המלח שלא נכתב....? המסלול זורם ברמה טכנית בינונית אין ספור שבילי גמלים שעשו עבודתם נאמנה. (רק תבחר שביל והוא שלך). בסוף הירידה מערד לנחל עוברים דרך "יחידות דיור" (פחונים) של בדואים , מכל פינה קופצים עלייך שניים שלושה כלבים עם שיניים של קרוקודילים . (אין לך אפשרות לקבל כלבת...אתה מת במקום). משם דרך הנחל, אין אפשרות לפספס, אפילו אני הסתדרתי. אחרי שעה וחצי הגענו לתצפית על ים המלח (מה שנשאר ממנו) שם יש לך זמן לחשבון נפש קצר עם האופניים שלך לפני שעולים למעלה יאיר. (וזו גולת הכותרת של הטיול שלנו). אחרי מנוחה קצרה ואכילת כמה חטיפי אנרגיה יש עוד רכיבה של חצי ק"מ ומגיעים לתחילת מעלה יאיר. כאן,לפי הסכמה של כולם,כל אחד רוכב לבד. (עדיין קבוצה אבל לא מגישים עזרה אחד לשני פרט לפציעות) חמישה וחצי ק"מ של שיכרון חושים, דאון-היל מטורף בין סלעים,חלוקי נחל ושאר נזקי טבע שהג´יפים השאירו. כאן מומלץ לכל רוכב לרכוב לפי היכולת הטכנית שלו. המלצה שלי להגיע לכאן עם ציוד מיגון מלא!!! (טעות הכי קטנה וזה נגמר מאוד רע) לשמחת שלושתינו הירידה עברה בשלום (שבע וחצי דקות) של שכרון חושים ואדרנלין מטורף. למטה שוב טלפון קצר לקאייד חמש דקות והוא שם. כל האופניים בתוך הטרנזיט ואנו בדרך חזרה לערד. היה יום משובח ומסלול מדהים (כייף כל פעם מחדש). זהו זה ,אני מקווה שנתתי לכם לחוות חלק מהרכיבה צאו לשם מומלץ בחום.
שבוע טוב palmer1 הטלפון של קאייד הוא 052-3968978 (130 ש"ח להקפצה בטרנזיט מים המלח-לערד)
|