טקסט הודעת פורום
| 5/18/2006 8:18:00 AM |
|
נושא: משקאות איזוטונים תאריך: 5/18/2006 8:18:00 AM
מחבר/ת: רועי
בוקר טוב. קושי האימון:בכביש 35-40 קילומטר ביום,שטח במירב כשעה וחצי שעתיים. אוכל ושתיה:בננה לפני הרכיבה,חטיף/בננה אחרי.שותה כרגע מים בלבד.
המלצתך תודה
|
חזרה לפורום |
|
|