הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/18/2006 10:34:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אודי עם תוכן  שריפת שומן
נושא: שריפת שומן תאריך: 5/18/2006 10:34:00 AM
מחבר/ת: אודי

שלום לכולם
רציתי לדעת האם רכיבה חזקה 4-5 פעמים בשבוע למשך שעה וחצי +/- כל פעם מספיקה כדי לשרוף שומן שנצבר או שחובה לשלב גם פקלים למיניהם בטן, מרפקים וכו´ אני יורד במשקל אבל לא מרגיש ירידה בכמות השומן שנצברה לי לצידי הגוף (מותניים)


חזרה לפורום