נושא: שריפת שומן תאריך: 5/18/2006 10:34:00 AM
מחבר/ת: אודי
שלום לכולם רציתי לדעת האם רכיבה חזקה 4-5 פעמים בשבוע למשך שעה וחצי +/- כל פעם מספיקה כדי לשרוף שומן שנצבר או שחובה לשלב גם פקלים למיניהם בטן, מרפקים וכו´ אני יורד במשקל אבל לא מרגיש ירידה בכמות השומן שנצברה לי לצידי הגוף (מותניים)
|