נושא: 7.5 דקות יה תותחים תאריך: 5/18/2006 3:00:00 PM
מחבר/ת: מנחם זיבצנר
אני עשיתי את זה בקצת יותר מ-10 וזה לא לאט. אני מניח שירדתם דרך בוקק? מסלול פצצות.
ואגב מעלה יאיר, אחת הירידות היותר מלהיבות, דווקא אני מכיר מישהו עם מקל שאמר לי "אה, אין שם כלום", הכל יחסי :cool:
אחשלו, החוב פתוח
|