נושא: הכוונה בקנית אופניים תאריך: 5/18/2006 8:24:00 PM
מחבר/ת: דרור
שלום עד היום רכבתי על אופניים הרד טייל gtצ´אקר ואני רוצה לעלות את הרמה ולקנות אופניי פרי רייד דונהיל ואולי להתחרות. חשבתי לקנות את הקונה סטינקי 2004 ואני לא יודע אם כדי להשקיע בהם ואם הזוייות טובות למקצה מחכה לתשובה דרור :cool: :cool: :cool:
|