הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/19/2006 12:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שגיא לוזון עם תוכן  המלצה ....
נושא: המלצה .... תאריך: 5/19/2006 12:15:00 PM
מחבר/ת: שגיא לוזון

לפי דעתי אם אתה חובבן אז כדאי לך ללכת על טרק 4300 הם אופניים שנראלי יתאימו לדרישות שלך תנסה גם אותם ....!!!




בהצלחה ברכישה ..! :D


חזרה לפורום