טקסט הודעת פורום
5/19/2006 12:15:00 PM
שגיא לוזון
המלצה ....
נושא:
המלצה ....
תאריך:
5/19/2006 12:15:00 PM
מחבר/ת:
שגיא לוזון
לפי דעתי אם אתה חובבן אז כדאי לך ללכת על טרק 4300 הם אופניים שנראלי יתאימו לדרישות שלך תנסה גם אותם ....!!!
בהצלחה ברכישה ..! :D
חזרה לפורום