טקסט הודעת פורום
| 5/19/2006 12:17:00 PM |
|
נושא: איזה אופניים צריך למסלול הזה? תאריך: 5/19/2006 12:17:00 PM
מחבר/ת: רומן
לא ידעתי אם לשאול בפורום מסלולים. רוצה לעשות את המסלול. יש לך מידע איך להגיע לשם? אפשר באופנים XC ללא בולם אחורי?
הסרט יפה מאוד.
|
חזרה לפורום |
|
|