טקסט הודעת פורום
| 5/19/2006 6:05:00 PM |
|
נושא: בהצלחה לכל הרוכבים שנכנסו לתקופת הבגרויות! תאריך: 5/19/2006 6:05:00 PM
מחבר/ת: Dor Norman
בהצלחה לכל הרוכבים שעושים את בחינות הקיץ שלהם בתקופה הקרובה!
כבר התכוננתם לבגרות באנגלית ביום ראשון ? ;)
|
חזרה לפורום |
|
|