טקסט הודעת פורום
5/20/2006 9:32:00 AM
אמנון לניר
תודה ו....
נושא:
תודה ו....
תאריך:
5/20/2006 9:32:00 AM
מחבר/ת:
אמנון לניר
אורן שלום!
ראשית תודה על תשובתך שנית, אשמח אם תוכל לשלוח לי "לינק" או לתת לי נתיב לכתבה משום שלא הצלחתי לאתר אותה לבד.
בתודה מראש, :)
חזרה לפורום