הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/20/2006 12:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חן בלפר עם תוכן  לשדרג את הארו x1 שלי צריך עזרה
נושא: לשדרג את הארו x1 שלי צריך עזרה תאריך: 5/20/2006 12:48:00 PM
מחבר/ת: חן בלפר

שלום אני רוצה לשדרג את האופניים ליותר אופני שבילים פחות פריי רייד משהו יכול להציע לי איזה מכלולים להחליף. גון בולם אחורי ומעביר אחיורי תודה חן




חזרה לפורום