טקסט הודעת פורום
| 5/20/2006 12:48:00 PM |
|
נושא: לשדרג את הארו x1 שלי צריך עזרה תאריך: 5/20/2006 12:48:00 PM
מחבר/ת: חן בלפר
שלום אני רוצה לשדרג את האופניים ליותר אופני שבילים פחות פריי רייד משהו יכול להציע לי איזה מכלולים להחליף. גון בולם אחורי ומעביר אחיורי תודה חן
|
חזרה לפורום |
|
|