טקסט הודעת פורום
| 5/20/2006 1:35:00 PM |
|
נושא: אופני giant גנובות תאריך: 5/20/2006 1:35:00 PM
מחבר/ת: יוסי
לכל מי שנגנבו לו אופני giant כנראה באיזור ת"א .באתר יד 2 מפורסמות אופנים מהסוג הזה למכירה .המוכר החכם טרח לציין שהם גנובות ומבקש עבורם 400 ש"ח
|
חזרה לפורום |
|
|