נושא: אופניים למתחילים תאריך: 5/20/2006 4:48:00 PM
מחבר/ת: רומן ל
כמו שרשמ את רוכבת מתחילה, אז במקומך הייתי לוקח את הדגם של DIAMONBACK ואפילו ישאר לך עודף http://www.matzman-merutz.co.il/default.asp?catid={0AECE8A1-1BD2-434B-9FA8-F3C5C42DC8FE}&details_type=1&itemid={5AD789F9-5CAA-11D8-A143-00024407CB1B}
נכון שאלו אופניים יחסית בסיסיות, אך סך כול הדגם מוצלח ותמורה למחיר טובה. האופניים גם חדשות. כמובן ביד שנייה את יכולה למצוא דגמים יותר מתקדמים עם מכלולים יותר חזקים, אבל לכי תדעי מה הם עברו. לדעתי עדיף כמעט תמיד לקנות חדש!!!
|