טקסט הודעת פורום
5/21/2006 1:22:00 AM
דרור סופר
נו בשעה כזאת?
נושא:
נו בשעה כזאת?
תאריך:
5/21/2006 1:22:00 AM
מחבר/ת:
דרור סופר
אני יכול רק להניח רק שגם ראית את המפלצות של פינלנד בארוויזיון
:dead:
חזרה לפורום