טקסט הודעת פורום
| 5/21/2006 2:10:00 AM |
|
נושא: גבר על מה אתה מדבר? תאריך: 5/21/2006 2:10:00 AM
מחבר/ת: יעקב משיח
למערכת היום אין שום בעיות או מחלות,לעומת זאת המערכת של פעם לא הפסיקה לייצר בעיות.האופניים הם אחלה,ומציאות אחלה מפרט במחיר שפוי!!!
|
חזרה לפורום |
|
|