הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/21/2006 10:55:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רומן ל עם תוכן  אם את רוצה 24 הילוכים, יש דגם יותר מתקדם
נושא: אם את רוצה 24 הילוכים, יש דגם יותר מתקדם תאריך: 5/21/2006 10:55:00 AM
מחבר/ת: רומן ל

אני חושב שלהתחיל עם 21 הילוכים זה בסדר (נראה לי שרובינו התחלנו ככה), כמובן לאחר שנה- שנה וחצי של רכיבה תעלי ברמה ותצתרכי יותר הילוכים, ומפרט יותר טוב באופניים. אז אם את רוצה להשקיעה באופניים קצת יותר, אז יש דגם יותר מתקדם של DIAMONDBACK- שווה לבדוק.
http://www.matzman-merutz.co.il/default.asp?catid={0AECE8A1-1BD2-434B-9FA8-F3C5C42DC8FE}&details_type=1&itemid={5AD789F1-5CAA-11D8-A143-00024407CB1B}

יש לו 24 הילוכים ומעצורי דיסק מכניים. זהו דגם יותר מתקדם מהדגם הקודם שהבאתי לך. אומנם הוא יקר יותר מהתקציב שלך ב-200 ש"ח, אבל לדעתי שווה להשקיעה בו, אם את רוצה אופניים למתחילים, עם 24 הילוכים, שיכוך מלא ואפילו דיסקים מכאניים; שיספקו אותך לשנים ארוכות עד שתחליתי לעבור למשהו יותר רציני.
בהצלחה :)


חזרה לפורום