טקסט הודעת פורום
| 5/21/2006 12:57:00 PM |
|
נושא: חיבור מתקן בקבוק מתחת לשילדה תאריך: 5/21/2006 12:57:00 PM
מחבר/ת: איל
אני מעונין לחבר מתקן בקבוק (נוסף ל"רגיל") מתחת לשילדה. שונא לרכב עם מנשא גב, אבל הקייץ המתקרב מחייב. מישהו יכול לייעץ איך לעשות את זה? אין בשילדה חורים מוכנים תודה
|
חזרה לפורום |
|
|