הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/21/2006 2:30:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אפי טרגר עם תוכן  מחר לערד מ"ס שאלות
נושא: מחר לערד מ"ס שאלות תאריך: 5/21/2006 2:30:00 PM
מחבר/ת: אפי טרגר

הלן..
אנחנו מתכננים מחר בבוקר לעשות את המסלול הנ"ל.
1.כמה זמן בערך לקח לכם?(אנחנו בכושר טוב ורוכבים המון)
2.מה הסיפור של מעלה יאיר? אין לנו ציוד מגן,כל השאר כן.
3.האם עברתם במערת הקמח?
אשמח לטיפים
תודה


חזרה לפורום