טקסט הודעת פורום
| 5/21/2006 2:30:00 PM |
|
נושא: מחר לערד מ"ס שאלות תאריך: 5/21/2006 2:30:00 PM
מחבר/ת: אפי טרגר
הלן.. אנחנו מתכננים מחר בבוקר לעשות את המסלול הנ"ל. 1.כמה זמן בערך לקח לכם?(אנחנו בכושר טוב ורוכבים המון) 2.מה הסיפור של מעלה יאיר? אין לנו ציוד מגן,כל השאר כן. 3.האם עברתם במערת הקמח? אשמח לטיפים תודה
|
חזרה לפורום |
|
|