הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/21/2006 5:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר-scott yz3 עם תוכן  שלום לכולם כנסו
נושא: שלום לכולם כנסו  תאריך: 5/21/2006 5:53:00 PM
מחבר/ת: עומר-scott yz3

אני חדש בפורום הזה קניתי היום אופני סקוט וי זד3 לאחר הרבה זמן שנסעתי על אופניים לא מיקצועיות עכשיו מאוד נוח לי

יש לי כמה שאלות קודם כל תנו חוות דעת על אופני הסקוט ווי זד3

ואני רוצה לשאול אותכם לאיזה סוג רכיבה משתייך אני אוהב לקפוץ ליסוע בשטח ואני מאוד אוהב להרים גלגל לפעמים יש ימים שלמים שאני לא יוצא לטיול כי אני מתחיל להרים ואני לא מפסיק להתאמן כל היום

תודה לעוזרים


חזרה לפורום