נושא: ערד תאריך: 5/22/2006 7:03:00 AM
מחבר/ת: ירון פדות
אפי,
יש לפחות 4 ורסיות שאני מכיר להגיע למעלה יאיר: 1. דרך ה"גמל אדום" שזה נחל יעלים + הר מנחם + נחל מנחם. 2. דרך נחל יעלים בשבילים לא מסומנים 3. נחל בוקק. 4. והגירסא הפחות טכנית - דרך נחל חתרורים.
המסלולים יקחו לך לפחות את ה-4 שעות. תעשה חשבון לפי כלל אצבע של 6-8 קמ"ש.
מעלה יאיר הוא ירידה בשיפוע חד (כ-13%) מלאה בדרדרת ובנים ולעיתים בורות. טעויות שם מסתיימות בפציעה לא נעימה.
מערת הקמח רלוונטית אך ורק אם אתה לוקח את המסלול של נחל פרצים. עד כמה שידוע לי היא נסגרה לטובת חיזוקים עקב התמוטטות.
מקווה שעזרתי.
|