הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/22/2006 6:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  willi Coyote עם תוכן  אתה מגיב ללא הכרת החומר !! ה IDRIVE הישן עדיף
נושא: אתה מגיב ללא הכרת החומר !! ה IDRIVE הישן עדיף תאריך: 5/22/2006 6:44:00 PM
מחבר/ת: willi Coyote

לא צריך להגיב רק לשם תגובה.
1. קנה GT
2. רכב עליהם כמה שנים, צבור נסיון !
3. חפש חומר ברשת על המערכות
4. קרא חו"ד של רוכבים רבים ככול שניתן, וממקורות שונים.
5. חזור על שלב 1-4 שוב.

עכשיו, לאחר כל הנ"ל אתה יכול לפתח דעה !
למערכת ה IDRIVE היום יש וגם יש בעיות ! חומר על כך תוכל למצוא למכביר ברשת.
לידיעתך, בדגמי רוקוס נשארה המערכת הקודמת .
אצלי, לידיעתך, עברה המערכת הקודמת מעל 5000 ק"מ ללא כל בעיות.



חזרה לפורום