נושא: אתה מגיב ללא הכרת החומר !! ה IDRIVE הישן עדיף תאריך: 5/22/2006 6:44:00 PM
מחבר/ת: willi Coyote
לא צריך להגיב רק לשם תגובה. 1. קנה GT 2. רכב עליהם כמה שנים, צבור נסיון ! 3. חפש חומר ברשת על המערכות 4. קרא חו"ד של רוכבים רבים ככול שניתן, וממקורות שונים. 5. חזור על שלב 1-4 שוב.
עכשיו, לאחר כל הנ"ל אתה יכול לפתח דעה ! למערכת ה IDRIVE היום יש וגם יש בעיות ! חומר על כך תוכל למצוא למכביר ברשת. לידיעתך, בדגמי רוקוס נשארה המערכת הקודמת . אצלי, לידיעתך, עברה המערכת הקודמת מעל 5000 ק"מ ללא כל בעיות.
|