הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/22/2006 10:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אפי טרגר עם תוכן  תודה אבל...
נושא: תודה אבל... תאריך: 5/22/2006 10:03:00 PM
מחבר/ת: אפי טרגר

תודה על התגובה.
בסוף עשינו את המסלול ממצוקי דרגות לקליה.התעצלנו לנסוע לערד.
מסלול מדהים המון מדבר בקושי צל,הירידות..חבל על הזמן.לא ממליץ לעשוץ את המסלול בתקופה זו,אלה אם מתחילים לטפס ב-6 בבוקר.
היה שווה.
ביי



חזרה לפורום