טקסט הודעת פורום
| 5/22/2006 10:03:00 PM |
|
נושא: תודה אבל... תאריך: 5/22/2006 10:03:00 PM
מחבר/ת: אפי טרגר
תודה על התגובה. בסוף עשינו את המסלול ממצוקי דרגות לקליה.התעצלנו לנסוע לערד. מסלול מדהים המון מדבר בקושי צל,הירידות..חבל על הזמן.לא ממליץ לעשוץ את המסלול בתקופה זו,אלה אם מתחילים לטפס ב-6 בבוקר. היה שווה. ביי
|
חזרה לפורום |
|
|